Varoitus: Jos et halua lukea kuukautisista niin skippaa tämä teksti. No niin, nyt teitä on varoitettu, eteenpäin lukeminen omalla vastuulla :) Mulla alkoi siis tänään kuukautiset ekaa kertaa yli vuoteen ja olo on hassulla tavalla onnellinen. Samalla tavalla kuin olin riemuissani kolmetoista kesäisenä kuukautisten alkaessa ensimmäistä kertaa. Olin vihdoinkin oikea nainen. Nyt on siis samanlainen fiilis, vaikka olin raskaana niin keho selvisi siitä, kaikki on taas niinkuin ennen. Ainoana eroavuutena se, että mun PMS oireet ja kivut on puolittunut siitä mitä ne oli ennen raskautta. Tämä on mahtavaa, en ajautunut vuoteen omaksi koko päiväksi, hiukan vain alaselkä- ja vatsa kipuilivat, muttei mitään niin kauheaa kuin ennen. Kellään muulla samanlaisia kokemuksia?

2004775.jpg

Meillä on huomenna neuvola ja enimmäinen rokotus. Hiukan jännittää miten Alina suhtautuu tuohon toimenpiteeseen, ja en usko että itse kestän katsella toisen kipua itkemättä. Ehkä me vollotetaan sitten molemmat :) Olen muuten miettinyt tämän blogin lakkauttamista, aikaa ja inspiraatiota tälle löytyy enää niin harvoin. Eli haluatteko te lukijat siirtyä lukemaan näitä juttuja muotiblogistani, vai riittääkö teille tämä nykyinen, hiukan yli viikon välein tapahtuva päivitystahti? Mielipiteitä otetaan vastaa, koska kirjoitan tätä myös teille, enkä vain itselleni.

2004763.jpg

P.S Alina eilen 3kk <3