Kiireisen työviikon takia en ole paljoa ehtinyt kirjoittelemaan, mutta nyt oli pakko tulla kertomaan yksi hauska juttu, mikä sattui siis töissä. Olin tänään duunissa kassalla, ja mielestäni tismalleen samannäköisenä kuin jokainen muukin päivä, siis en laittautuneempi tai räjähtäneempi kuin normaalistikaan. Suunnilleen 18v poika tulee kassalleni, tilaa ruokansa, ja kun kysyn: "Saisiko sulle olla muuta?" poika vastaa: "No sut mä voisin ottaa." Hetken tuijotan poikaa silmät pyöreinä, ja kun viimein saan suuni auki, kuulen itseni sanovan: "Kuule kultaseni, mä oon viidennellä kuulla raskaana, kiinnostaako vielä?" Poika punastuu ja änkyttää että ehkäpä ei sittenkään :) Kun olin selvinnyt järkytyksestä, naureskelin loppupäivän takahuoneessa sitä, että kyllä meikäläinen kelpaisi nuorille poitsuille vielä raskaanakin. Taitaa duunikuteet peittää vatsan aika hyvin. :) Mutta kiitos sinulle, odottavan äidin itsetunto nousi kyllä monta pykälää.